جواد احمدی

در حال نمایش 3 نتیجه

بهداشت از دیدگاه اسلام

۳۰,۰۰۰ تومان

بهداشت جسم، مقدمه بهداشت روان و بهداشت روان، پیش نیاز اعمال عبادی می باشد که در قرآن کریم و روایات معصومان علیهم السلام بدان پرداخته شده است. این متن گزیده ای از مجموعه گسترده نظرات اسلام در حوزه بهداشت و باید ها و نبایدهایی که که عمل نمودن به آن جامعه و انسان را سالم و پویا و همیشه آماده برای عبادت و بندگی خدا می باشد، پیش می برد.

نویسنده در این کتاب سعی نموده است با استفاده از قرآن و روایات و با تکیه بر کتاب هایی که در موضوع بهداشت جسم نوشته شده است، کتابی با حجم پایین و کاربردی به زبان ساده در اختیار مخاطب خود قرار دهد.

خمس

۲۴,۰۰۰ تومان

ارایه احکام و مسایل عمومی و پرکاربرد «خمس» است. در کتاب حاضر مسایل ضروری خمس مطابق با فتاوای امام خمینی و آیت‌الله سیدعلی خامنه‌ای تدوین و منعکس شده است. مطالب کتاب در هفت فصل تنظیم شده است. ابتدا کلیاتی درباره موضوع بحث در فصل نخست آمده که در آن به تبیین واژگان مربوطه، تاریخچه، وجوب و فلسفه خمس اشاره شده است. سپس به ترتیب، خمس در خانواده، خمس دریافت‌های اداری، خمس کسب و کار، پرداخت و مصرف خمس، آثار و برکات خمس و سرانجام پیامدهای ترک خمس مورد بررسی قرار گرفته است. نویسنده در آغاز هر بحث، به تناسب از آیات قرآن و روایات اهل‌بیت(ع) نیز بهره گرفته است.

جغرافیای سیاسی – اقتصادی ایران

۵۰,۰۰۰ تومان

در این کتاب ، ابتدا در مورد موقعیت راهبردی و مرزهای سیاسی ایران سخن به میان می آید. آنگاه مقتضیات طبیعی، تقسیمات کشوری، جمعیت و پیوندهای اجتماعی آن را مورد بررسی قرار داده است. کشاورزی، دامپروری، معادن و صنایع از مباحث دیگری است که به تفصیل در این کتاب از آنها بحث به میان آمده است.در پایان کتاب هم به موضوع ارتباطات و بازرگانی پرداخته شده است.