جستجو
وضعیت موجودی
دستههای محصولات
- pdf 1
- لوح فشرده 14
- کتاب 481
- طب سنتی و اسلامی 5
- ادعیه 3
- ادیان و مذاهب 38
- اخلاق 69
- اعتقادی 89
- امام و رهبری 30
- اقتصاد 13
- خانواده 13
- روان شناسی 38
- جهاد و دفاع 65
- سیاسی 134
- تاریخ اسلام 49
- تاریخ ایران 48
- ترجمه شده 25
- مدیریت 18
- قرآن و حدیث 45
- کودک 20
- فرهنگ 48
- فقه و حقوق 31
- کتاب صوتی 1
نویسنده
Showing all 3 resultsSorted by latest
جماعت تبلیغ مبانی؛ و شاخص های فکری
کتاب حاضر با هدف شناسایی و تمییز جماعت تبلیغ شبهقاره از سایر پیروان فرق اسلامی تالیف شده و حاوی اطلاعات جامعی از ویژگیهای فکری و رفتاری جماعت تبلیغ است .
در این کتاب نخست مبانی روششناسی، معرفت شناسی، معنیشناسی و هستیشناسی جماعت تبلیغ ذکر شده
و سپس با استقرایی وسیع شاخص های توحید و شرک (در ابعاد الوهی ، ربوبی و اسماء و صفات) بدعت و سنت، ایمان و کفر، اجتهاد و تقلید، حیات برزخی و….. از منابع آنان استخراج گردیده ،به گونهای که با تطبیق رفتار هر شخص بر این شاخص ها می توان جماعتی بودن یا نبودن او را تشخیص داد
با توجه به رویکرد پیش گفته این نوشتار بیشتر به تبیین شاخص های فکری و رفتاری جماعت تبلیغ پرداخته و کمتر به نقد تفصیلی آراء و افکار آنان وارد شده است.
رویکردها و روش های تبلیغی وهابیت
وهابیت با تکیه بر در آمد های حاصل از فروش نفت و مراسم حج و عمره، به تبلیغ افکار خود در سراسر جهان می پردازد و برای این منظور از رویکردها و روش های خاصی استفاده می کند.
منظور از رویکرد، جهت گیری ها و سیاست های کلی و منظور از روش، شیوه های اجرایی و عملی است.
در این نوشتار، به اختصار رویکردها، روش ها و مهم ترین رسانه های تبلیغی وهابیت معرفی می شود.
احکام روابط اجتماعی زن و مرد
در ابتدای کتاب مطالبی در باره موقعیت اجتماعی زن بیان شده و بعد احکام نگاه، پوشش، ارتباطات تحصیلی و شغلی مردان و زنان آورده شده و همه موارد بر اساس نظرات امام خمینی و مقام معظم رهبری تنظیم گردیده است و در صورتی که اختلافی بین نظرات باشد در پاورقی ها ذکر شده است. به لحاظ اهمیت موضوع در برخی صفحات نظر دیگر مراجع تقلید و استفتائاتی که نویسنده شخصا از دفتر مقام معظم رهبری داشته است آورده شده است.